BLIV ELEV

Ring og få en snak

Hvis du er interesseret i at vide mere om skolen og evt. forespørge på, om vi har plads, så ring gerne og få en snak med Helle, som er skoleleder på tlf. 64 41 51 01.

Rundvisning

Vi viser rigtig gerne vores skole frem og fortæller om, hvordan vi laver skole hos os. Det er vigtigt at vælge skole med hjertet, derfor anser vi det også som vigtigt, at I som evt. kommende forældre eller elev kommer forbi og mærker stemningen, måden at være sammen på og høre mere om vores skole.

På besøg

Elever der overvejer skoleskifte hen i skoleforløbet, er altid på besøg hos os mindst en skoleuge. At skifte skole er et stort valg, som skal overvejes grundigt. På vores skole har vi en vision om "at alle skal lykkes". Det lader sig kun gøre, hvis vi i fællesskab arbejder i samme retning.

Indmeldelse

Efter en besøgsuge, eller flere uger, har vi en en evaluerende samtale med den evt. nye elev, forældre og klasselærer. Hvis vi er enige om, at vores skole kunne være et fint valg, indmeldes eleven.

PRØVEFRI SKOLE

BØRNE- & LÆRINGSSYN